2011/07/20

write a bike

İyi ki küçükken bu bisikletleri görmemişim. Annemi de babamı da bana alsınlar diye canlarından bezdirirdim. İstanbul ulaşımda bisiklete elverişli bir şehir olsa, bu yaşımda da isterdim ama ne yazık ki İstanbul bunun için doğru adres değil.

İsviçre'li sanat yönetmeni Juri Zaech, yaratılıcığını bisikletlere de bulaştırmak istemiş ve ortaya "Write a Bike" serisi çıkmış. "İsme özel" olarak nitelenen bisikletler, sadece tasarım çerçevesinde kalmayıp üretim-tüketim sürecine girdi mi bilemiyorum. üstünkörü bir araştırdım ancak satışa ilişkin bir bilgiye rastlamadım.




Zaech, sevgi pıtırcıklarını da düşünmeyi ihmal etmemiş (bir şeyi de single bırakın be, couple'ı eksik kalsın).

 



Aynısının Cua'sından istiyorum. İçinde tek bir uzun karakter olmayan 3 harfli isimden yapılacak bisiklete de nasıl bineceksem artık...?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder