2011/09/28

iPhone aşkına!

Nerden açtım bu blogu, açtığım günkü halet-i ruhiyeye... Açıp da bir kelime, iki fotoğraf yükleyesim yok. Bir de olur olmadık zamanlarda aklıma geliyor da vicdan azabı çekiyorum, aç susuz bırakılmış sanal bebek sanki. Neyse bugün bir şeylere denk geldim, hele bu denk geldiğim şeyler taslak olarak bir kenarda beklettiğim bir postla aynı içerikteydi. İkisini derleyip harmanlayayım istedim. Ayy hala konuya giremedim!
 iPhone kullanıcısı olmadığım halde, bu post yüzünden binlerce iPhone kılıfına manyakça bakıp durdum. Şu an yetiştirmekte olduğunuz bir işiniz varsa eğer, peşin peşin söylüyorum hiç bulaşmayın. İşinizi bitirin, öyle gelip bakın. Dediğim gibi takılıp kaldığım sitede iPhone için binlerce kılıf modeli var, filmler, diziler, karakterler, sürüsüyle ikonlar, illüstürasyon çalışmaları, çiçek böcek fotoğraflarına kadar...Blog için rastgele bazılarını seçtim. Fiyatları 35$. Türkiye'ye gönderimleri var mı bilmiyorum, siz bilmek isterseniz fotoğrafların üzerinden sayfaya doğru yelken açabilirsiniz.




Onsuz olur mu, elbette olmaz. 


 Star Wars'la ilgili onlarca tasarım var. Denk geldiklerim içinden en çok bunu sevdim.


Jack Nicholson'ın The Shining'de canlandırdığı Jack Torrens'lı bu kılıfı görünce aklıma o efsane "Heeere is Johnny" sahnesi geldi. O dururken bu mu yani diye kendi kendime bıdı bıdı yaparken o da çıktı karşıma. İnsan kendi kendine de olsa, çenesini tutmayı bilmeli tabii.
 



 Bu Black Swan fanatizmi sandığımdan büyük olmalı. Black Swan temalı başka kılıflar da var.


Oz Büyücüsü'nden Dorothy ve kırmızı ayakkabıları

 Romantik misin nesin?


 Lezizzz...


 En sevdiğim olmaya aday


Bir de şöyle bambudan üretilen kılıflar var. Nerede satılır, kaça alınır bilgisi belli değil.




Buna ise diyecek şey bulamıyorum. iPad olsa hadi bir derece...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder