2012/04/03

Küpesiz olmaz ki!

Yok öyle bir dünya. En azından benim için... Ben küpesiz sokağa çıkmam. Olur da çıktım diyelim, bütün gün kendimi yarım hissetmemek için işyeri masamın çekmecesinde bir çift inci küpe mutlaka vardır. Her çantamın küçük gözünde, kuytu köşesinde aylarca kalmış küpeler muhakkak çıkar günün birinde. Çünkü seviyorum. Kolye olmasın, yüzük olmasın, saat olmasın ama küpe mutlaka olsun. Küpe takıntımın hatları da çok bellidir zaten. Olabildiğince minimal, ışıltısı az, terihen pastel renkli, maksimum 50 kuruş kadar büyüklükte olmalı. Arada bir iddialı tasarımlara da elim gitmiyor değil. Ama dediğim gibi, aksesuar konusunda net sınırlarım vardır. Mesela uzun, sallantılı modelleri hemen hemen hiç tercih etmem. Halka küpe denen meymenetsizi ise bi 6-7 senedir evden içeri sokmadım (Nefret ediyorum desem yeridir. Dünyanın en korkunç şeyi).
Esprisi olan şeyleri severim, genel zevkime uygunsa alır takarım. Değilse "eheh, pek şekermiş yahuu" der ve geçerim. İnsan kendini bilmeli neticede :)
Bu postta da ortaya karışık bir şeyler hazırladım zaman içinde bookmarkta biriktirdiğim küpe modellerinden. Seven, beğenen olursa adresleri belli. Bir tıkta küpe kulağınızda :)




earrings küpe 9gag meme icons
 Etsy'den satış yapan Greenmot, bu 2d görünümlü aksesuarlarını plastik parçalar üzerine tek tek çizerek yapıyor. Küpeden başka, yüzük, kolye ve anahtarlıklar da var. 
 
earrings küpe 9gag meme icons
Bir burda eksiktiniz afedersiniz. Yakında iççamaşırlarında da bu ifadelerden görsem şaşırmam. Ben takmam, troll ikonlarından da fenalık gelmedi değil hani. Ama var bi şeytan tüyü. Bloga koyuyorum ama bilemiyorum da. Yine Greenmot'un sayfasından. 

   
Etsy'den parçalarla başladım, yine Etsy'den devam edeyim. Marty Magic Jewelry, ağırlıklı olarak küpe satılan bir sayfa. Ve öyle küpeler var ki, onlar kulakta olduktan sonra başka hiçbir aksesuara gerek yok. Ben kendi beğendiklerimden iki ayrı kolaj hazırladım. Daha minik ve daha iri ebatlarda pek çok tasarım mevcut. Fiyatları materyale göre değişken. Bronzlar 20-30$ civarı, gümüşlerde ise rakam 40$ ve üzeri.
 

İşte bir postta daha hastası olduğum parçaya geldi sıra... Tam da Game of Thrones'un yene sezonu başlamışken bu dragonlara kayıtsız kalamazdım. Bayıldım!



Sağdakini, soldakini, üsttekini, alttakini; hepsini ama heeeeepppsini istiyorum. 
Aslında ben Modcloth'u komple istiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder