2011/10/06

biraz daha ışık

 
Işığı seviyorum galiba. Ama beyaz olmayanını. Bu postu hazırlarken, tam da giriş anında fark ettim bunu. 
Tesadüf eseri bir lamba tasarımına denk gelip ufak çaplı, lamba-avize avına çıkıverdim yine.
Ve ağıma düşürdüklerimden bazıları...

Calabarte, Singapur'dan getirtdiği -tahminimce susak/kabağı benzeri- kürelerin yüzeyini oyup işleyerek neticede bir ışık masalı yaratmış.


KOZO, Design2009 Studio tarafından tasarlanmış el yapımı bir masaüstü kullanım lambası. Dünyanın farklı ülkelerinden gelen parçaların birleştirilmesiyle yapılan bu KOZO lambaları 349$'a satılıyor. Parçalarını dünyanın farklı yerlerinden toplamak yerine, geridönüşüm politikasıyla yapılsaymış, daha bir hoş olurmuş sanki.
Neyse, yine de emeğe saygı tabii. 
 
 



Veeeee işte benim en sevvvdiğim.
Tasarlayıp satan bir markanın varlığına rastlayamadım, ilk görseldekiler hariç, diğer iki çay fincanından lambayı Etsy üzerinden alabilirsiniz. 
Link fotoğraflarda. 


Bir de Eisuke Tachikawa tasarımı bir ayışığı var.





Ve yerini, yurdunu, markasını, firmasını bilmediğim diğerleri...
(Aslında çoğunu biliyorum da, sıkıldım artık, bitsin bu post. )




 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder