2012/09/25

Batman-mania


Batman'i sevmeyen var mıdır? Elbette vardır. Lakin konumuz ve de hedef kitlemiz onlar değil :) Batman fanlarının hastası olacakları şeyler buldum zira...
Batman benim de en sevdiğim süper kahraman. Aslında "en"den çok "tek" sevdiğim desem daha doğru olur. Marifetlerini pek olağanüstü bulduğumdan da değil; sanırım tek sebebi en siyah süper kahraman oluşu :) (ne yapayım çok seviyorum siyahı)
The Dark Knight Rises vizyona girdiğinden beri hep aklımdaydı bu postu hazırlamak. O kadar çok tasarım, uyarlama gördüm ki bloga taşımamak haksızlık olurdu. Nihayet tembelliğimi de yendiğime göre, buyrun bakalım neler bulmuşum Kara Şovalye'ye dair.




Önce en sevdiğimden başlayalım. Bu tote olayı inanılmaz rahatmış, bu sene kullanmaya başlayınca anladım. Ürün bu denli gözüme girmişken, Batman'li modelleri de 12'den vurdu bir güzel. Türkiye'ye gönderim yapıyorlar. Saldırın! 
 
Ben en çok bunu sevdim. Batman

Beyaz rengi de var.


I'm Batman... İkinci favorim de bu :) 







Yine aynı siteden, Society6'ten devam edelim. Siteyi bilenler bilir, tote için varsa iPhone için de, iPad için de aynı tasarımın uyarlamaları mevcut. İki grupta da çeşit olsun diye beğendiğim tasarımları tote ve iPhone kılıfları arasında paylaştırdım. Benim seçtiklerim, sitenin geri kalanındaki Batman fetişi yanında devede kulak tabii...  Güzel haber ise, daha iPhone5 satışa bile çıkmamışken iPhone5 kılıfları sitede hazır haldeydi. iPhone5 Türikiye'ye gelsin diye bekleyenler, öncesinde caselerini hazır edebilirler.





Bir iki parça da takıp takıştırmalık bir şeyler buldum.

 
Yüzüğün üç renk seçeneği var: Altın, gümüş ve pembe altın. Tık tık

Kol düğmeleri bile var. DC Comics



Bir de sırf yapılmış olmalarının hatrına paylaşmak istediğim bir şeyler var. Çorap hariç, biraz korkunçlar :/
Korkunçlukta leoparlı taytla yarışır :) Batman Leggings



Evet, çirkinler :) Üçü de Webundies'den



2 yorum:

  1. Bat Print Tights giyen bir kız görürsem evlenme teklif edebilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar. Altın renkli yüzüğe nereden ulaşabiliyoruz?

    YanıtlaSil