2012/09/24

Tanıştırayım: Hungry Hungry Koopas


Yine koskoca bir yazı, blogu aklımın en uzak köşesine hapsedip geçirdikten sonra, evet yine ben :) Her geri dönüşte olduğu gibi içimde yine "istikrar" yeminleri yankılanıyor. Neyse, kendimi daha fazla utandırmadan hemen uzun bir aradan sonra bana blogumun yolunu hatırlatan yazıma giriş yapayım artık...

Şimdi malumunuz. Teknoloji, gelişen dünya, bilgisayarların, smart phoneların bir uzva dönüştüğü bir yaşam gerçeği var. Sosyal hayat her şeyiyle bu yeni düzene entegre olmuş halde. Mesela oyun denince biliyorum ki yüzdesi yüksek bir çoğunluğun aklına ilk gelen şey Diablo. Bilgisayar oyunlarına zaman ayırmayan, hiçbir düşkünlüğü olmayan biri olmama rağmen, benim bile ilk aklıma gelen şey bu oluyor. Ve öylesine kabul görmüş bir değişim ki bu, küçükken kuzenlerimle, arkadaşlarımla bir araya geldiğimizde oynadığımız onlarca oyun, oyuncaktan aklıma ilk gelen sadece Super Mario kapışmalarımız...
Ama neyse ki, -şansıma- bana hafızamı tazeleten bir şeye denk geldim yine (zaten o bir şeylere denk gelmesem blogun vay haline).Bir oyuncak gördüm. Hafızamı hafiften tokatladı. Baktım ki yenilenmiş; ama yenilenmiş halleriyle yüzümünde şapşal bi gülümseme yarattı. Bakalım siz de hatırlayacak mısınız?



Yazıyla birlikte şöyle bir Google turuna çıktığımda gördüm ki aslında meraklıları hala var. Ama benim aklımdan çıkmış ne yazık ki... Küçüklümden anımsadığım Hungry Hungry Hippos, Kodykoala'nın eldinden geçmiş, biraz yenilik eklenmiş ve Hungry Hungry Koopas (Koopaları Super Mario'dan hatırlayacaksınız. Kaplumbağa ve diğer "şeyler"in genel adı) olarak yeniden karşımıza çıkmış.

 Her bir Koopa'nın tasarımına 10 saat harcanmış, oyuncağın tamamen birleştirilmesi ise 50 saati bulmuş. Ciddi bir el emeği harcanan oyuncaktan sadece bir tane var. Peki ama kimin olacak? Sanırım en şanslımız :) Hungry Hungry Koopas'ın meraklısına kavuşması, satıştan farklı bir şekilde gerçekleşecek. 
Hungry Hungry Koopas'a sahip olmak isteyenler, 3 dolar karşılığında bir bilet alıp çekilişe katılarak şanslarını deneyecekler. Ancak çekiliş 300 biletle sınırlı. Kura çekimi 31 Ekim 2012'de yapılacak. Şayet biletler bu tarihe kadar biterse, çekiş de daha erken yapılacak.
Ben biletimi aldım. Ben de şansımı deneyeceğim diyorsanız: http://www.kodykoala.com/products/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder