2012/04/05

Bir fırçanın reenkarnasyonu

Bloga başladığımdan beri gördüm ki, bir öğrenmenin bir de geridönüşümün sonu yok!
Cips paketlerinden mini portföy çanta gördüm, süt kutusundan abajur yapıldığına rastladım, çamaşır sepetinden yapılmış koltuklara bile denk gelip burada aktardım... Geri dönüşümün, yaratımın sınırı yok; olmasın da zaten. Lakin bunu bilmeme rağmen her karşılaştığımda da şaşırıyorum ister istemez...
Girizgahtan anlaşıldığı üzere yine böylesine şaşırdığım bir tasarım var bu postta. Şaşırtan tasarımın sahibi Dominic Wilcox. Wilcox, boya işleminden sonra temizlenmeyen fırçaların halini görünce aklında filizlenen fikrin peşinden gitmiş ve Object Abuse sergisi için, kıl kısmının şekli bozulan fırçaları palto askısı olarak yeniden yorumlamış. 

Denemeden fikir yürütmek doğru olmasa da, yapılması mümkün görünüyor. "Ben yaparım ki bunu" diyecekler için askıların kullanımıyla ilgili küçük bir hatırlatma: Bu fırça askılar, ağırlığı fazla olmayan, hafif giysiler için daha elverişli. Fazla yüklenmeye pek gelmiyormuş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder